Ποτέ δεν ήμουνα, ούτε θα σταματήσω ποτέ να είμαι !..................................[Bhagavad Gita ]

Φεβρουαρίου 04, 2012

Alessandro Kagliostro... «Είμαι αυτός που είμαι».


.


Όταν τον ρωτούσαν: «Διδάσκαλε ποιος είστε;» Απαντούσε μόνο:
«Είμαι αυτός που είμαι».

…..Mε την καβαλιστική μέθοδο το όνομα του Καλλιόστρο, μεταφράζετε σαν    << αυτός που στάλθηκε >> ή
<< κύριος του ηλίου >>.

Οι γνώμες που υπάρχουν για την ταυτότητά του, τις δυνάμεις του, και τα κατορθώματά του, είναι τόσες πολλές, όσα και τα ερωτηματικά που έχει αφήσει για την ζωή και το έργο του .

Είναι απίστευτο το τι συκοφαντία έχει υποστεί αυτός ο δάσκαλος.
Είναι όμως περίεργο που παρά την συκοφαντία ο θαυμασμός στο πρόσωπο του  παραμένει αναλλοίωτος.  
Και φυσικά η αλήθεια απλά υπάρχει..! 

Λέγετε ότι Χρησιμοποιούσε διάφορα ονόματα ,μεταξύ αυτών το…. Giuseppe Balsamo, Κόμης Fenix, Κόμης Harat ,Thisio και άλλα .

Μια άλλη εκδοχή λέει ότι ο Καλλιόστρο και ο Μπάλσαμο ήταν δύο διαφορετικά πρόσωπα. 
Ο Μπάλσαμο ταξίδευε στην Ευρώπη προσποιούμενος τον Καλλιόστρο, εκμεταλλευόμενος την τρομερή του φήμη.

Ο Καλλιόστρο Δήλωνε πως εργαζόταν για την αναγέννηση της ανθρωπότητας και αρνιόταν κατηγορηματικά να ικανοποιήσει την ακόρεστη περιέργεια της αριστοκρατίας.

Δάσκαλος του ήταν ο Αλθοτας [ Althotas] που τον γνώρισε σε ένα από τα ταξίδια του στην Αφρική και Ασία, και  ο οποίος είχε επαφές και με άλλους αποκρυφιστές δασκάλους  όπως ο Saint Germain.
 Αργότερα αποδείχτηκε  ότι ο Αλθοτας ήταν μια υπερφυσική οντότητα, ένας από τους αθάνατους δασκάλους του Φοίνικα.

Το όνομα του Καλλιόστρο έχει συνδεθεί  και με την Φιλική εταιρία κατά την διάρκεια της Ελληνικής επανάστασης.
 Oπως επίσης και με την Γαλλική επανάσταση, έτσι δεν φαίνεται  περίεργο που λέγεται ότι σχετίζεται και με την πολιτική.
Οι Γάλλοι στρατιώτες όταν εισέβαλαν στην σκοτεινή φυλακή του  αναζητώντας τον Καλλιόστρο για να τον μεταχειριστούν σαν ήρωα της Γαλλικής επανάστασης ……………….. στο κελί του δεν βρήκαν κανέναν.
Ο Καλλιόστρο είχε εξαφανιστεί, και ποτέ κανείς δεν βρήκε το πτώμα του. ....[Mutante]*


Ο Καλλιόστρο ταξίδεψε σε πολλές πόλεις της Ευρώπης κάνοντας ομιλίες στα σαλόνια των αποκρυφιστών, στις τεκτονικές λέσχες, στις στοές αδελφοτήτων, ακόμη και στις βασιλικές Αυλές.

 Αποκάλυπτε πολλά μυστικά στους ανθρώπους που συμπαθούσε ή στους ισχυρούς που τον ευνοούσαν.


Υπήρχαν εξέχουσες προσωπικότητες που τον θαύμαζαν όπως ο Βολτέρος , επίσης ήταν έμπιστος φίλος και βοηθός του μεγάλου μάγιστρου  των ιπποτών της Μάλτας Pinto, και ήταν φίλος και προστατευόμενος του πρίγκιπα Cardinal de Rohan

 Θαυμαστές του ήταν επίσης ο Σίλερ [Schiller] και ο Γκαίτε   [Goethe ] . .
 Όταν ο φιλόσοφος Λαβατέρ, στενός φίλος του Γκαίτε, ζήτησε να συναντήσει τον Καλλιόστρο, εκείνος του απάντησε: …..- «Αν η επιστήμη σας είναι μεγαλύτερη από τη δική μου, δεν χρειάζεστε τη γνωριμία μου. Αν η δική μου είναι μεγαλύτερη, δεν χρειάζομαι τη δική σας».

Ο Αλέξανδρος Δουμάς [Alexander  Dumas] που τον αποκαλεί «Μεγάλο δάσκαλο και απολογητή όλων των αποκρυφιστών», επηρεασμένος από την προσωπικότητα του Καλλιοστρο έγραψε αρκετά βιβλία όπως ....ο κόμης Μόντε Χρίστο .
Κάποια μέρα, συνάντησε τη γυναίκα της ζωής του –που τα χαρακτηριστικά της του τα είχε υποδείξει ο Αλθοτάς.
Ήταν η πανέμορφη Λορέντζα Πελλεγκρίνι, που έγινε σύζυγος και συνεργάτης ,Λένε ότι η Λορέντζα είχε το χάρισμα να διαβάζει τη σκέψη.


Έγινε μεγάλη προσπάθεια από τους Ιησουίτες και  την ιερά εξέταση να συκοφαντειθεί και να κατηγορηθεί .

Όταν τελικά συνελήφθη  στη Ρώμη , η ιερά εξέταση παρά την ικανότητα της να κατασκευάζει αποδείξεις δεν μπόρεσε να βρει κάποιο δυνατό στοιχείο που να αποδεικνύει την ενοχή του Καλλιόστρο .

Τελικά όμως το 1791 καταδικάστηκε σε θάνατο ……!

Οι κατηγορίες του ήταν ότι ήταν μασόνος , ότι κάνει παράνομες μελέτες, ότι περιγελούσε την αγία πίστη, και ότι έκανε κακό στην κοινωνία …..

……..όταν  ξαφνικά και από το πουθενά, εμφανίστηκε ένας…. ξένος .

Απαίτησε ακρόαση από τον πάπα , και έμεινε με το πάπα για λίγα λεπτά , και πριν καλά καλά αποχωρήσει , ο πάπας έδωσε διαταγή να μετατραπεί η θανατική ποινή σε ισόβια φυλάκιση.
?
[....Υπάρχει μια μαρτυρία της  Μπλαβατσκι στην οποία αναφέρει ότι  ο Καλλιόστρο είχε φιλικούς  δεσμούς με τον Saint Germain,  και ότι αυτός ήταν που έδωσε την εντολή στον Καλλιόστρο για την ενεργοποίηση της μασονικής στοάς .
επίσης αναφέρει ότι  ο Saint Germain βοήθησε πολύ τον Καλλιόστρο στην περιπέτεια του με την ιερά εξέταση....]

Φυλακίστηκε στο κάστρο του   San  Leo στην Τοσκάνη  σε μια σχεδόν  εναέρια φυλακή, διότι πρόσβαση υπήρχε μόνο με καλάθι [ όπως στα μετέωρα ] άλλοι λένε ότι πέθανε , άλλοι λένε ότι δραπέτευσε με την βοήθεια του ελιξήριου της ζωής που κατείχε.

Είχε καταπλήξει τον κόσμο με την καλοσύνη του, την φιλανθρωπία του   και τις ικανότητες του.
Διάσημος έγινε σε όλη την Ευρώπη για τις θεραπείες που έκανε.

Διέταζε παράλυτους να περπατήσουν και εκείνοι περπατούσαν, θεράπευε δερματικές παθήσεις με ένα μίγμα που περιείχε βορικό οξύ, ανακούφιζε τους πόνους με ένα φιλί, θεράπευσε αμέτρητους ανθρώπους με τη δύναμη της σκέψης.
[ εδώ είναι πολύ κατανοητό γιατί η ιερά εξέταση και οι εκφραστές του θρησκευτικού φανατισμού ήθελαν να τον βγάλουν από την μέση ]



Θεράπευε με χρυσά νομίσματα τα οποία μετά τα άφηνε σαν δώρο.

Λέγετε ότι μια μέρα ……
Καθώς περπατούσε ο Καλλιόστρο σε ένα δρόμο, άκουσε κάποιον να τον φωνάζει …
Ήταν ένας παράλυτος ο οποίος ήταν πεσμένος στην  άκρη του  δρόμου όπου και  δεχόταν την βοήθεια των περαστικών .
-         Καλιοστρο....  Καλιοστρο......  ξέρω ότι εσύ μπορείς να με βοηθήσεις και να στηθώ πάλι στα πόδια μου.
Ο Καλλιοστρο γύρισε τον κοίταξε για λίγο, και μετά έβαλε το χέρι στην τσέπη του όπου και έβγαλε ένα χρυσό νόμισμα .
Του το έδειξε ..και κατόπιν του το πέταξε ένα δυο μέτρα μακρύτερα από εκεί που βρισκόταν ο παράλυτος λέγοντας του ……..
-         Πάρε το και θα γίνεις καλά … είναι δικό σου.
-         Μα πως μπορώ να το πάρω αφού είμαι παράλυτος δεν μπορώ να μετακινηθώ από την θέση μου ….βοήθησε με .
Ο καλλιοστρο με δυνατή φωνή του λέει…
- διάλεξε ….!!  Αν θέλεις να θεραπευτείς πάρε το χρυσό νόμισμα ,αν όχι κάτσε εκεί που κάθεσαι, η επιλογή είναι δική σου …..
Ο παράλυτος άρχισε να προσπαθεί να μετακινήσει το σώμα του ,στην αρχή  δεν τα κατάφερνε ,σιγά σιγά  όμως άρχισε να μετακινεί το σώμα του ,να σέρνετε ,άρχισε να μετακινεί με πολύ προσπάθεια  και τα άκρα του ,ενώ ο Καλλιοστρο τον παρατηρούσε υπομονετικά .
Και Μετά από κάμποση ώρα κατάφερε να πιάσει το χρυσό  νόμισμα.
Όταν έπιασε το χρυσό νόμισμα κατάλαβε ότι είδη είχε  θεραπευτεί, έβαλε τα κλάματα και έπεσε στα πόδια του Καλλιοστρο για να τον ευχαριστήσει .
Ο Καλλιοστρο έκανε ένα βήμα πίσω ….τον έπιασε από τα μαλλιά …τον σήκωσε και του είπε με αυστηρό ύφος ….
- Εσύ θεράπευσες τον εαυτό σου , δική σου ήταν η επιλογή να γίνεις καλά, και με την δική σου πίστη κατάφερες να μην σέρνεσαι πλέον , να θυμάσαι λοιπόν  ότι κανένας δεν είναι πιο άξιος από σένα ,ώστε  να συρθείς στα πόδια του .


Ο Samael Awn Veor   γράφει για αυτόν σε ένα από τα βιβλία του .

<<Ο κόμης Καλλιοστρο , αυτός ο μεγάλος δάσκαλος συμπλήρωσε μια μεγάλη πολιτική αποστολή στην Ευρώπη και κατέπληξε την ανθρωπότητα .
Αυτός ήταν εκείνος που πραγματικά προκάλεσε την πτώση των βασιλέων της Ευρώπης .

Κατά βάθος σε αυτόν οφείλετε η επαναφορά της δημοκρατίας.

Είχε ζήσει στην εποχή του Ιησού ,ήταν προσωπικός φίλος της Κλεοπάτρας ,και δούλευε για την Αικατερίνη των Μεδίκων .

Ήταν γνωστός κατά την διάρκεια διαφόρων αιώνων στην Ευρώπη .>>

Είναι προφανέστατο ότι αυτός ο δάσκαλος κατηγορήθηκε άδικα, όπως και εκατοντάδες άλλοι από το δόγμα της εποχής,  και τον ανυπόφορο  φανατισμό που επικρατούσε στους κύκλους της εκκλησίας εκείνη την εποχή.

Αρκεί να διαβάσουμε την απολογία του[ που ευτυχώς διασώθηκε] για να αντιληφθούμε την ευγένεια ,την αυθεντικότητα , και πνευματικότητα που εξέπεμπε γύρω του .


  





Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΟΣΤΡΟ

 Δεν ανήκω σε καμία εποχή, και σε κανένα τόπο•

Εκτός του χρόνου και του χώρου  το Πνευματικό μου << είναι >> ζει την αιώνια ύπαρξη του,

Και αν βυθισθώ μέσα στην σκέψη μου, ανερχόμενος την διαδρομή των αιώνων, Και αν εκτείνω το πνεύμα μου προς ένα τρόπο υπάρξεως, απομακρυσμένο από εκείνον που εσείς αντιλαμβάνεσθε, καθίσταμαι εκείνος που επιθυμώ.


Συμμετέχοντας ενσυνείδητα στο Απόλυτο Ον, προσαρμόζω την δράση μου σύμφωνα με το περιβάλλον που με περιστοιχίζει .





Το όνομα μου είναι εκείνο του λειτουργήματος μου και το επιλέγω καθώς επιλέγω και το λειτούργημά μου, γιατί είμαι ελεύθερος.





Πατρίδα μου είναι εκείνη που σταματώ στιγμιαία το βήμα μου.



Αν θέλετε, ας τοποθετήσετε τον εαυτό σας στο χθες, μετρώντας τα χρόνια που έζησαν οι πρόγονοι σας, οι οποίοι σας είναι ξένοι.
Ή, τοποθετήστε τον εαυτό σας στο αύριο, με την αλαζονική ψευδαίσθηση ενός μεγαλείου που ίσως δεν θα είναι ποτέ δικό σας.





 Εγώ είμαι εκείνος που είναι.!  


Γεννήθηκα όχι από τη σάρκα αλλά από το πνεύμα.




 Το όνομά μου, που είναι για εμένα κι από εμένα, είναι αυτό που διάλεξα για να εμφανίζομαι ανάμεσά σας, είναι αυτό που σας κανω γνωστό.





Εκείνο που μου δόθηκε στη γέννησή μου, εκείνο με το οποίο με αποκαλούσαν στα νιάτα μου, σαν εκείνα από άλλες εποχές και άλλους τόπους, δεν τα πήρα μαζί μου, απορρίπτοντας τα, όπως θα απέρριπτα τα παλιά ρούχα•


που τώρα πια μου είναι άχρηστα.




Ιδού εγώ, Ευγενής και Ταξιδευτής. Ομιλώ, και η ψυχή σας τρέμει, αναγνωρίζοντας αρχαίους λόγους•

Μια φωνή μέσα σας, από καιρό σιγασμένη, ανταποκρίνεται στην έκκληση της δικής μου φωνής.





Δρω και η ειρήνη επανέρχεται στις καρδιές σας, η υγεία στο σώμα σας, η ελπίδα και το θάρρος στις ψυχές σας.



Όλοι οι άνθρωποι είναι αδελφοί μου,
όλοι οι τόποι μου είναι προσφιλείς,
 τους διατρέχω ώστε το Πνεύμα να μπορέσει να κατέβει και να βρει ένα δρόμο προς εσάς.







 Από τους ηγεμόνες, των οποίων σέβομαι την εξουσία, δεν ζητώ τίποτε παρά μόνο τη φιλοξενία στην επικράτειά τους, κι όπου αυτή μου προσφέρεται περνώ, κάνοντας όσο περισσότερο καλό μπορώ, αλλά απλά περνώ. 


Δεν είμαι λοιπόν ένας Ευγενής Ταξιδευτής ;




 Όπως ο νότιος άνεμος, όπως το εκθαμβωτικό φως του μεσημεριανού ήλιου που χαρακτηρίζει την πλήρη γνώση των πραγμάτων, και την ενεργό επικοινωνία με το Θεό, κατευθύνομαι προς Βορρά, στην καταχνιά και το κρύο, αφήνοντας πίσω μου κομμάτια του εαυτού μου, εξαντλώντας και ελαττώνοντας τις δυνάμεις μου σε κάθε στάση, αλλά αφήνοντας σε σας λίγη λάμψη, λίγη ζέστη, λίγη δύναμη μέχρις ότου θα φθάσω στο τέλος του ταξιδιού μου, την ώρα που το Ρόδο θ' ανθίζει πάνω στο Σταυρό.





Είμαι ο Καλλιόστρο.



*Mutante  σύμφωνα με τους  γνωστικούς  ήταν αυτοί οι οποίοι είχαν αποκτήσει το σώμα της αθανασίας και μπορούσαν να εμφανίζονται και να εξαφανίζονται αυτό στιγμής, και να παίρνουν όποια μορφή επιθυμούσαν.

Λέγετε ότι εκτός από τον Kagliostro ο  Saint Germain.  και ο Yeshua ben Pantera. είχαν αυτήν την ικανότητα


©



1 σχόλιο:

  1. ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕ .ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΓΛΙΟΣΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΟΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή